انجام پروژه به صورت حرفه ای با برنامه نویسی جاوا
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

روژه مدیریت فروشگاه کتاب فروشی ، پروژه ای تحت ویندوز و لینوکس و مک که به زبان جاوا نوشته شده و دیتابیس پروژه نیز Sqlite بوده و ضمیمه فایل شده.پروژه ای ساده و کاربردی میباشد که دارای بخش مدیریت کتابها و بخش مدیریت مشتریان و مدیریت فروشنده میباشد ، بخش مدیریت کتاب ها برای مدیریت کتاب ها  و اضافه کردن لیست جدیدی از کتابها این بخش ها را در خود جای داده است.بخش مدیریت مشتریان هم نیز لیستی از خرید ها جستجو برای کتاب و ویرایش پروفایل را برای شما فراهم کرده است

سورس مدیریت کتاب فروشی با جاوا

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

Java

بازی مار Snake اسنک یکی از معروف ترین، قدیمی ترین و جالب ترین بازی های دنیا می باشد که بدون شک همه ای ما آن را چندین بار انجام داده و لذت برده ایم، به خصوص در گوشی های مدل پایین شرکت نوکیا. با وجود این همه بازی گرافیکی و سرگرم کننده که روز به روز در حال گسترش و پیشرفت است، انجام دادن بازی مار هنوز هم بسیار جالب به نظر می رسد.

سورس بازی مار Snake با جاوا Java

در این پست از وب سایت ادیکام مرجع پروژه های دانشجویی سورس بازی مار Snake به زبان جاوا را برای شما دانشجویان عزیز آماده کرده ایم که می توانید از کدهای آن در پروژه های دیگر استفاده کنید و یا اینکه این بازی ساده اما جالب را به عنوان یک پروژه کلاس ارائه نمائید.

این سورس دارای دو کلاس و سه فایل گرافیکی میباشد.

بازی کامپیوتری که اولین بار برای اتاری ارائه شد.
سورس بازی breakout با جاوا

این بازی به این صورت هست که چندین ردیف موانع وجود دارد که بازیکن با استفاده از پدال و توپ باید همه انها را از بین ببرد.

سورس این بازی به زبان جاوا ارائه کردیم. همه سورس خیلی راحت قابل درک هستند
a زبان برنامه نویسی است برای توسعه کدنویسی و برنامه های رایانه ای است. جاوا دو بخش دارد یکی به صورت Runtime است که بر روی کامپیوتر اجرا می شود و دیگری به صورت افزونه مرورگر. جاوا بر روی سیستم های مختلفی کار می کند و زبان مادر برای سیستم عامل سولاریس است. یکی از مزایای جاوا این است که اگر شما برنامه ای روی اینتل بنویسید آن برنامه روی یونیکس یا مکیتاش نیز کار خواهد کرد. از ویژگی های قابل توجه جاوا کارایی و استحکام بالای آن است.
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
تمامی خصوصیت های ++C و C  در جاوا وجود دارند و به همین دلیل آن را به یک زبان برنامه نویسی قدرتمند تبدیل کرده است. البته مزیتی نسبت به ++C و C  دارد و آن این است که برنامه نویسی سریعتری از لحاظ زمان دارد.

اگر جاوا استکریپت به گوشتان خورده است نباید آن را با جاوا اشتباه بگیرید. جاوا اسکریپت برنامه ای مجزا و متفاوت است که توسط سان و نت اسپیس ساخته شده است و در به منظور استفاده در اینترنت از آن استفاده می شود. دستورات جاوا اسکریپت را می توانید در ویرایشگرهای معمولی و ساده مانند وردپد ویرایش کنید.

Java برنامه ای بسیار مفید، قوی و کاربردی است و امروزه به قدری رشد کرده است که تمامی برنامه نویسان دنیا به آن علاقه دارند. این ابزار برای برنامه های بزرگ و پیچیده استفاده می شود که نیازمند تجربه ای بالا در برنامه نویسی دارد. برنامه نویسان سامانه برون سپاری پروژه ادکس این امکان را برای شما فراهم می سازند تا برنامه نویسی Java را برایتان انجام دهند.
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
این زبان برنامه نویسی باید کاملا بدون خطا بوده و درعین حال ساده باشد تا با کارایی بالا اجرا شود. یکی از ویژگی های جالب این ابزار، قابل حمل بودن آن است به این صورت که در پلت فرم ها و سیستم های مختلف قابلیت اجرا دارد و زمانی که برای بار اول این برنامه نوشته می شود باید این قابلیت را داشته باشد که در همه سیستم ها اجرا گردد.





:: موضوعات مرتبط: proje java , ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: